Výrobci

HECHT 56155 - ARMY - akumulátorová čtyřkolka s homologací

Akumulátorová čtyřkolka homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Motor 1200 W.


Kč 39.990

HE56155

Dostupnost: k dodání od 31.12.2018


Výhody

  • homologace pro provoz na silnici
  • kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná, terenního vzhledu
  • silný a výkonný elektromotor připojený přímo na pohonnou nápravu, není zde řetěz ani kardanová hřídel, minimální údržba
  • redukce
  • 5 x baterie 12V jsou zárukou dlouhého dojezdu až 60km (dle zatížení a terénu)
  • čtyřkolka je automatická, řadí se pouze vpřed nebo vzad
  • velká kola ,moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití
  • vícestupňové nastavení tuhosti tlumiče
  • aretace brzdy pro stav zabržděno
  • kvalitní terenní pneumatiky
  • 2“ tažné zařízení, pro připojení přívěsného vozíku
  • díky tichému a ekologickému elektromotoru, můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoli např. jít s dětmi na procházku do parku, kam z benzínovou čtyřkolku nemůžete

HECHT 56155 je akumulátorová čtyřkola s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Lze registrovat jako běžné vozidlo a s patřičným technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením provozovat i na silnici. Čtyřkolka se tak může stát úsporným a ekologickým dopravním prostředkem do zaměstnání poslouží při cestě na nákup apod.. Stejně dobře však poslouží i při práci v zahradě.

Vybavena je bezklíčkovou spínací skříňkou. Namísto klíčku slouží dálkový ovladač, v jehož přítomnosti se čtyřkolka aktivuje. Bez něho elektronika nesepne. Ovladačem se zároveň aktivuje nebo deaktivuje alarm. Pro přepravu menšího nákladu nebo nákupu lze použít přední a zadní nosič, stroj je vybaven i tažným zařízením (koulí) pro tažení přívěsných vozíků.

Maximální nosnost je 120 kg. Pro pohon je použit 1200 W silný elektromotor, který je napájen ze 72 V / 20 Ah akumulátoru. Dojezd na jedno nabití je cca 60 km. Doba nabíjení je pak podle stavu vybití cca 8 – 10 hodin. Maximální rychlost čtyřkolky je až 45 km/h. Rychlost, a dojezd jsou však ovlivněny terénem a hmotností řidiče a převáženého nákladu.

Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu, nebo při přepravě. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani redukce, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišťujícím dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat.




Kontakt

Aleš Bauer
Svatá 35
26751 Zdice
tel: +420 734 388 151
tel: +420 725 515 912
e-mail: ztalesbauer@atlas.cz

Newsletter